Наполегливо просимо, в разі виявлення інформації, що не відповідає Вашим показникам по особовому рахунку, звернутися на підприємство для уточнення і коригування приведеної інформації.
Наголошуємо на необхідності сплатити, погасити наявну заборгованість або укласти договори реструктуризації, задля уникнення стягнення заборгованості в судовому порядку.
При виникненні будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних по стану оплати Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Сонячна, 7.
Якщо Ви не маєте можливості особисто відвідати підприємство, то провести звірку можна, зателефонувавши за одним із номерів: 2-27-52, 0988075878.
Або надіславши запит на електронну адресу підприємства Chortkivvodokanal@gmail.com або pokazu-voda@ukr.net за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті. Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.
Наше підприємство завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного свого споживача.